Redactie — 1121 reactie(s) — zo 07 november 2021, 17:36

Magnetron vat vlam in keuken Assen

ASSEN – Zondagmiddag 7 november rond 16.35 uur was brand ontstaan in een woning aan de Zuiderpoort in Assen.

In de keuken van een woning was brand ontstaan door een magnetron. De brandweer had de brand snel onder controle en heeft de woning geventileerd. De magnetron is door de brandweer naar buiten gebracht.

De bewoners van de woning liepen geen verwondingen op. Bij de brand kwam veel rook vrij.

Foto’s : AS Media

20211107173459.jpg 20211107173460.jpg 20211107173461.jpg 20211107173462.jpg 20211107173463.jpg 20211107173464.jpg 20211107173465.jpg

0 0 stemmen
Tip of opmerking? ✉️ ons!
Deel dit artikel

Locatie

Reacties

1 Reactie
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
RCoumans
RCoumans (@guest_6)
Offline
27 dagen geleden

weet iemand in welke woning dit was

Ook interessant

Weersverwachting Drenthe

Volg ons

Volg ons