Redactie 112 0 reactie(s) zo 23 februari 2020, 17:09

Rook uit stopcontact bij school in Eexterveen

EEXTERVEEN – Zondagmiddag 23 februari moesten de brandweerlieden van Annen en Gieten uitrukken naar een brand in OBS De Springplank aan de Dorpsstraat in Eexterveen.

Een interieur verzorgster was er bezig met schoonmaak werkzaamheden toen zij ineens merkte dat de stroom wegviel bij het stofzuigen. Ze zag rook uit het stopcontact komen en in tegenwoordigheid van geest schakelde zij de stroom uit in de meterkast. Daarna belde ze 112 en die vertelden haar dat ze naar buiten moest gaan en de komst van de brandweer afwachten.

 

Brandweer Annen die als eerste terplaatse was heeft een nacontrole uitgevoerd. De schade betrof wat gesmeulde kabels in het stopcontact.

Deel dit artikel

Reacties

Reageren op dit artikel is niet meer mogelijk

Ook interessant

Weersverwachting Drenthe

Volg ons

Volg ons