Redactie 112 0 reactie(s) di 30 maart 2021, 15:50

Brand in kamer GGZ-instelling De Heuve snel geblust in Beilen

BEILEN – Dinsdagmorgen 30 maart rond 10.35 uur was brand ontstaan in een kamer van de De Heuve GGZ-instelling aan de Altingerweg in Beilen.

 

De brandweer had de brand in de GGZ-instelling snel geblust. Hoe en wat er in brand heeft gestaan is niet duidelijk. Stichting Salvage zal de betrokkenen bijstaan in het afhandelen van de schade. Er zijn geen gewonden gevallen.

Deel dit artikel

Locatie

Reacties

Reageren op dit artikel is niet meer mogelijk

Ook interessant

Weersverwachting Drenthe

Volg ons

Volg ons